Thursday 8 December 2011

Assalamualaikum.. Para wanita Para ibu , puan puan mahupun anak gadis diluar . Bersyukur ke hadarat Ilahai sempat juga sahaja untuk menyiapkan blog ini walaupun saya terkial kial untuk membuatnya .. Kekeke . Macam nie lah saya pun kurang seronok ye untuk menulis secara formal, So saya bercerita macam percakapan seharian kita la yerr :)

 Sebelum tu, Saya Rohaya dan Patner saya Norafiza dan awak pun boleh panggil saya Aya dan Fiza.. Tak payah berencik apa semua , Kite buat rileks saje kan.. ( Psss ! sapa nak mengaku diri kita tuakan sebagai seorang wanita ? ) Haha . Sebelum tu jom kite cuci mata dulu tengok gambar nie kann...






Tu dia bak ang ! Saya dan Fiza memperkenalkan diri kami TAPIII ...! itu DULUUU.....sekarang kami dah bertukar rupa..apa kate orang salin kulit...Hehehehehe...Even umur kami dah meningkat tapi kami still mahu cantik ..! Still mahu bergaya macam anak gadis zaman sekarang.. Apaa ?? Awak tak percaya ?? Kejap saya  tunjukkan gambar kami berdua sekarang setelah menggunakan Premium Beautiful Corset !






Di atas gambar kami berdua dalam akhir tahun lepas.. Dan setelah kami mencuba,, ini lah hasilnya... :) Anda masih tak percaya?? Kakak boleh tanya orang diluar sana dengan apa yang apa yang saya cakap kan ini..Walaupun kakak duduk diluar daerah jauh dari saya.. saya boleh datang bertemu dengan kakak terangkan pada kakak bagai mana dengan produk kami..Maaf kak ! Saya cuma untuk membantu anda untuk kembali kepada betul badan yang anda inginkan...Kita sama sama perempuan kak , saya tahu perasaan Kakak.... Nie lagi sorang kawan kami yang terbukti kegunaannya...kekeke ade geng kami nie taw... 


nampakkan kebezaan nya ?? :))

Inilah product yang kami bertiga gunakan ....

Premium Beautiful Corset Hai-O. Malaysia No.1 Beautiful and Slimming Secret. Best SELLER!




Fungsi fungsi saya akan terangkan didalam post yang lain.....Huahhhaaa ! Kepenatan dari temujanji dengan custemer lain...Sebarang pertanyaan boleh terus mesej atau call kami berdua......
Jangan malu untuk bertanya..Ingat saya hanya mahu menolong anda untuk menjadi cantik sahaja :))
Assalamualaikum :)



 P/s : Biar kita berhabis duit janji jangan bagi laki kite cari perempuan lain ! hehehe :D




No comments:

Post a Comment