Thursday 8 December 2011

Assalamualaikum ..Hari nie saya menulis untuk menyambung kembali janji janji saya untuk menceritakan ape fungsi Premium Beautiful Corset nie :) . WAalaupun kakak tak mahu membelinya tak mengapa kerana kakak dah baca dah memahami apa yang cuba saya sampaikan pun dah cukup.. Oke lets be serious Gegurlss .. Hehe teringat dialog dalam maharaja lawak pula.. :D

Badan besar ke kecik ke , Boleh je pakai Premium Beautiful nie... Jangan risau ye awak....dulu saya sendiri pun berbadan besar juga, saya pun merasa rendah diri juga untuk menggunanya tapi saya cuba juga. Dan alhamdulilah kini saya dah boleh berbangga dengan apa yang saya ada nie :)) Then why not you cuba pakai sendiri dan alami nya...Mesti nampak lagi muda dari umur sekarang dan yang penting ganjaran juga menanti kalau selalu ngikuti perkembangan Premium Beautiful Corset nie :)


Jangan risau ! Pegang kata kata nie ! ' Kita buat die , Bukan die buat kita ! '


Cuba ambik dulu ukuran ke empat empat bahagian nie then SMS ke num  :

013 6167445 ( AYA )
0193774261 ( FIZA )
012 5858185 ( IRYNA )

Jangan malu untuk mencuba ! Percaya lah !!

* anda sebesar mana pun , jangan risau kami pasti ada saiz untuk anda :)


Pikir dahulu jangan terburu , Kami cuba untuk membantu :D

pssttt.. jauh mana anda berada utara selatan pantai timur , kite pasti boleh ketemu !
Hanya mesej atau call terus number kami bertiga , Insyallah kita boleh berbincang !
selamat malam :)









No comments:

Post a Comment