Friday 9 December 2011

Assalamualaikum . Terima Kasih sebab jenguk kat blog saya yang tak seberapa nie . Saya tergerak hati untuk menulis sebuah entry ini untuk menolong kaum hawa ataupun perempuan untuk menangani masalah kegemukkan . Fuhh memang penat nak daki Bukit Istana , nak jogging area Taman Warisan untu kuruskan badankan ?
 ( berdasarkan pengalaman yang saya adalah ) 

So dengan itu marilah saya membawa anda untuk membantu untuk menjaga badan anda meskipun anda mengalami kesibukkan yang amat ketara . Yela anak lagi , suami lagi , masak  lagi . Haaiishh letihlah pastu mulalahh !
  ' Malas aku nak jaga badan ! '  Okee , stop talking benda tu ! Mari kita berusaha dengan anugerah yang dipinjam oleh Allah SWT dengan seadanya :)

Bukan payah cuma kita cuma melaburkan sedikit wang dan selalu untuk memakai nya kerana saya jamin ianya boleh membantu para ibu isteri mahupun puan puan yang mempunyai masalah berat badan yang kian dimamah usia .. Mari kita tengok produk yang kian menempah nama di Malaysia ketika ini :)


Premium Beautiful Corset Hai-O. Malaysia No.1 Beautiful and Slimming Secret. Best SELLER!

Inilah product yang saya cuba katakan . mari tengok lagi ya . 


A-Tali ini kegunaannya untuk mengemas dan merampingkan pinggang. Cara menggunakannya, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut. Badan yang gemuk dan 'flabby' akan automatik menjadi ramping. Sesiapa yang tiada pinggang ALAMILAH SENDIRI! Sehingga kini ini belum ada rekod aduan mengatakan tali ini pernah putus. Made in Japan- bukan seperti tali biasa, sangat kukuh buatannya.


A- Batang keluli memori(Ada 7 tulang kesemuanya) dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk. Tulang-tulang ini sangat lembut dan mengikut bentuk badan-keselesaan sepanjang hari. Kesan 'effect' pemakaian kimono pada wanita jepun ini di applikasikan keatas teknologi pembuatan bengkung premium beautiful. ANDA tidak akan bongkok sehingga ke tua jika amalkan pemakaian bengkung. Sakit pinggang/belakang juga akan LENYAP juga dari badan!


B- Cangkuk 3 laras disisi untuk keselesaan badan dan mempercepatkan pembakaran lemak degil disini. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.


C-Perut menjadi kemas dan rata disini. Amat sesuai juga untuk kaum adam yang 'boroi'. Alamailah sendiri keberkesanannya.


A-'Love Shape' nipis untuk membentuk pinggul yang seksi lagi montok dan menaikkan pinggul (uplift).

B-Penggunaan renda yang fleksibel, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.


C-Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.


A- Lubang angin- memberi kesan selesa yang berpanjangan, mengawal keputihan, fungus dan bau yang tidak menyenangkan. Anda akan sentiasa rasa 'hygenic'


B-Fabrik paling tebal, bermakna fir paling banyak disini-memberi kesan maxima terhadap pembakaran lemak tebal di perut. Disamping akan memberi kesan memampat seterusnya mengemaskan lemak-lemak yang mengelember. 


C- Rekaan mampatan dwi-lapisan berfungsi menyelaras lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik. 


D- Renda eklusive tahan lasak dan kawasan sekitarnya sangat unik. Ia tidak akan melipat atau menarik keatas seperti girdle lain. Anda tidak perlu menurunkan kaki girdle dimana ia akan menetap disitu sejak ia dipakai sehinggalah waktu ditanggalkan.

*********************

Anda dah bacakan ? Kalau anda tak percaya dengan apa yang dikatakan oleh saya , anda boleh cari serba sedikit tentang keberkesanan ini untuk membuktikan nya lagi :) Cuba ambil ukuran di bahagian dada . bahagian bawah dada , bahagian pinggang dan bahagian punggung :)

Anda ada sebarang pertanyaan boleh pm saya atau pun call terus : 

- 012 5858186 ( Iryna Idris / Jerantut )
- 013 6167445 ( Rohaya )

Berita baik : Bayaran boleh dibuat secara ' cash ' dan bulanan ....

* Jangan pernah berkecil hati kerana memiliki tubuh besar. Untuk menghadiri acara resmi, paling yakin adalah dengan mengenakan pemakaian korset Premium Beautiful. Akhirnya tampil dan pilihlah apa sahaja blaus, kebaya modern boleh juga dipadankan dengan kain sarung batik. :)

Terima Kasih kerana membaca :)


No comments:

Post a Comment