Friday 16 December 2011

Assalamualaikum.. Selamat pagi puan puan kakak kakak abang abang dan sesiapalah yang berkenaan yang membaca blog saya harinie .. Hehe . Sudah sekian lama saya tak emngupdate blog so amcam macam cerita la yang saya bawa kan . kan ? Hehe . Mari kita cuba perhatikan gambar rajah dibawah . Jomm !



Perhatikan elok elok dengan gambar rajah diatas ! Fuyooooo .... anda dikategorikan yang mana kah ?
Pudgy ? Hourglass ? Apekah ? Cuba telik balik badan anda . Bagaimana dengan bentuk badan anda waktu ini ? Anda rungsinkan ? Mari saya tunjukkan lagi....:) Bukti yang terkini fresh dari ladang nie !
 Barang panas kak oi ! Haha ..



saya fikir bentuk badan beliau waktu ini mungkin FAT ! Betul tak . Cuba tengok balik gambar rajah kat atas tu balik ..

TAPI ITU DULUU !!!

Sekarang perempuan ini yang memegang taktha berat sebanyak 98KG kini mampu tersenyum dengan megahnya kerana mampu mengembalikan semula bentuk badan nya !


KINI SEBANYAK 48 KG SELAMA 5 BULAN !!!
WOWWW !
Dia boleh kita pun bolehhh !!

Jadi tak ada sebab untuk tidak mempercayainya !
Kami boleh membantu dengan produk kami...
Jangan risau..
hubungi kami dan kami pasti membantu anda !!

013 6167445 ( AYA )
019 3774261 ( FIZA )





No comments:

Post a Comment